Alarma de la telefon

Banuiesc ca toata lumea cunoaste celebra alarma de la Nokia (hai ca stiti…bip, bipbipbip, bipbipbipbipbip s.a.m.d). Eu, personal, ma trezesc de la primul „bip” (si asta nu din cine-stie-ce sensibilitate, ci din cauza unei uzante de ani. De altfel, la alt fel de alarma dorm dusa). In schimb, marilyn manson nu se trezeste sub nicio forma. Dar isi pune, cu sarg, sa-i sune alarma in fiecare dimineata, in jur de 8.

Marturisesc ca in prima sapt am crezut ca nu stie (sau uita) sa isi dezactiveze alarma si e setat sa sune in fiecare zi. Insa practica zilnica, mi-a demonstrat ca suna la ore diferite. Aha, deci si-l seteaza seara. Intrebare de om tampit (eu) : de ce mama dracu’ iti pui alarma daca nici nu o auzi, si nici nu te trezesti mai devreme de 12 jumate in fiecare zi?!?!?!

Aproape mereu ori o strigam noi sa isi inchida alarma (uneori doar o amana, ceea ce ma face sa strig dupa aproximativ 10 minute : ” apasa cancel (pronuntat cum se scrie, poate se prinde)!!!”, ori o inchidem noi (adica ne trezim noi, ne dam jos din pat si ii inchidem alarma).

Am avut odata o discutie geniala pe tema aceasta. Dimineata fiind, Nokia saracu’ isi facea datoria. Eu: Inchizi alarma aia, te rog? mm: Nu e telefonul meu! eu: ba da!!! mm(aratandu-mi celalalt telefon, care nevinovat, nu suna): vezi? nu e al meu! eu: ba da, suna Nokia! mm: n-am Nokia!! si se culca la loc. (Logic eu i-am inchis telefonul…Nokia…al lui marilyn manson)

Lasă un răspuns

