Deontologic vorbind…

(Model romanesc de a vorbi:) „Stiti, eu n-am nimic cu ungurii, dar sa plece dracu’ in tara lor!!”

Justificarea mea: Stiti, eu chiar am ceva cu marilyn manson, si asta pentru ca dovedeste superficialitate, are miscari studiate si face faze foarte enervante. In rest, e un marilyn manson okay..” (Ca zicala din popor : „e un marilyn manson bun, pamantul e rau ca il tine.”)
Deontologic vorbind, e urat ce fac eu aici. Estetic vorbind, e chiar frumos. Psihologic vorbind, e chiar defulant. …Deci, sa nu mai vorbind deontologic! 🙂

Lasă un răspuns

