La multi ani, mah, La multi ani!

O sa am urme de ruj pe obraz, pentru ca fetele azi se machiaza de parca nu au mai vazut machiaj niciodata. Si pentru ca, in general, tot fetele se pupa intre ele. 8 Martie nu e Ziua Femeii, ci Ziua Femeilor Intre Ele.

Fuste scoase din locuri intunecate, bluze vesele si decoltate, rujuri nemaiincercate (inca putin si ies poeta din post-ul asta:) ), toate sunt scoase la plimbare azi. Bine, uneori sunt scoase de catre purtatoare SI de catre un domn plouat. Plouat pentru ca se simte obligat, pentru ca nu se simte in largul lui, pentru ca ar fi vrut sa isi sarute partenera si aceasta ii spune ca i se intinde rujul (fie el si rezistent la transfer, aceeasi replica o primeste).

Asa ca La multi ani! domnilor neplouati care va invitati partenerele in oras azi! Traiti si va inmultiti in aceeasi „neplouare”, ca 8 Martie nu are farmec intre fete!

4 comentarii

  1. mihut said,

    Martie 8, 2007 la 9:19 am

    Oameni buni cu suflet cald, nu o ascultati ca nu stie ce vorbeste mititica! Azi e ziua MAMEI si a femeilor! nu a fetelor care se supara atunci cand le numesti femei in alta zi decat 8 martie…actionati in consecinta si luati o floare sau doua, dupa caz si animozitati, pentru mama sau sotie! NIMIC pentru pustoaicele astea pentru care ati mai cheltuit o data de 1 martie si pun pariu ca si de ziua indragostitilor (fie 14, fie 24 feb) v-ati simtit si ati mai dat un 80 de mii pe un nenorocit de trandafir! si nu uitati, la prima intalnire tot noi, baietii, am facut cinste! si atunci, spun eu cu glas sfarsit, ridicand un piciorus, PANA CAND, ostenii mei? cat sa mai induram matriarhatul? Who’s with me?

  2. nico said,

    Martie 8, 2007 la 2:54 pm

    Daca consideri in unele momente o pustoaica ca fiind femeie (si nu faceti pe nevinovatii, ca stiti la ce ma refer, da, ganditi-va la prostii!), de ce sa nu o bucuri cu o floare, de Ziua Femeii? si pentru „80mii pentru un amarat de trandafir” stati plouati toata ziua?

  3. mihut said,

    Martie 9, 2007 la 8:41 am

    nu pot sa cred ce gandire misogina…o fata nu e femeie doar atunci cand face prostii…a se vedea pedofilia, scumpa mea. daca mi spui ca o pustoaica de 7 ani e femeie, eu iti cumpar, din portofelul meu slab si pricajit, un trandafir mare si frumos si scump de 80 de mii…

  4. nico said,

    Martie 9, 2007 la 11:06 am

    Privind din perspectiva in care pedofilul e om, asa poti numi si o pustoaica de 7 ani femeie. Depinde cat de superficiala e perspectiva…sau cat de mult vrei ca portofelul tau slab si pricajit sa fie mai gros cu 80mii amarati…


Lasă un răspuns

