marilyn manson cel aurolac

Doamnelor si mai ales domnilor, marilyn manson este stelista inflacarata! (Imi pare rau pentru cei stelisti dintre voi, mai aveti o sansa: ori va lasati de steaua, ori omorati mansonul!) Daca pana acum, in micile discutii fotbalicesti a recunoscut cu un zambet ingenuu ca nu stie nici cine e antrenorul, nici ca habar nu are cu cine mai joaca steaua si ca nu stie ea multe despre steaua, dar ea e stelista, astazi la o retezare ironica a avantului ei aurolacesc, s-a tzupalat, doamnelor si domnilor pe mine!!!

In primul rand, aseara cand am plecat la meci, m-a intrebat cu cine joaca Rapidul. In al doilea rand, nu s-a uitat la meci, dar a aflat si ea rezultatul intreband pe altii (nu prea se descurca sa caute pe net, ea ne intreaba pe noi ce filme ruleaza in ziua respectiva, noi ii cautam si apoi ii zicem, oricum nu are rost sa ii dam link-ul). In al treilea rand, aseara cand am intrat pe usa a zis 3-2, 3-2, da’ cine a dat golurile pentru steaua?

Si se trezeste sa intervina in discutia despre cat de tare m-am distrat la meci aseara si sa imi spuna ca de fapt suporterii stelisti nu faceau greva si sa se mai intereseze daca o mai urasc (De parca tu ai fi jucat,mah, pe stadion, si pe tine te-as uri!). Si cum ziceam, i-am taiat avantul cu replici a la mine (cunoscatorii stiu ce zic) si ntz ntz, mi-a impartasit din experienta ei de viata si s-a tzupalat pe mine, salacutza, manca-o-ar mama pe ea, de marilyn manson maltratat de cotoroanta rapidista de mine!!

Va rog sa ma dati pe mana politiei! Dar inainte de asta, va rog sa ma torturati cum stiti mai bine si nu uitati sa ma imbracati in rosu-albastru(de fapt, renuntati la partea asta, marilyn manson oricum nu cred ca stie care sunt culorile stelei!)! Eu va voi astepta la colt, pe intuneric, gandindu-ma la ce am facut…

4 comentarii

  1. slam said,

    Aprilie 2, 2007 la 11:14 am

    :))) … Best post ever !! ‘Fani’ din astia exista peste tot… de cand a fost mania cu Steaua de anu trecut… Da’ oare stie marylin manson cine canta melodia aia a stelei cu ‘tha tha tha tharharha tha tha… tharha tha…’ ?

  2. mihut said,

    Aprilie 2, 2007 la 11:40 am

    :)) ca sa fie tortura tortura iti trimit 2 puricosi sa-ti tina de urat cat stai la colt la penitenta:)) muhaha!!!!

  3. nico said,

    Aprilie 2, 2007 la 12:02 pm

    da’ saracii cu ce au gresit.?.. eu ii accept, dar vor un alint si nu tortura..ms!:*

  4. nico said,

    Aprilie 2, 2007 la 12:08 pm

    Si in legatura cu melodia aia cu ‘tha tha tha tharharha tha tha… tharha tha…’..marilyn manson s-ar simti atacata foarte tare daca am intreba-o, desi e posibil nici sa faca vreo legatura cu steaua si s-ar putea sa te puna si pe tine sa stai la colt! da,da!


Lasă un răspuns

