marilyn manson cel cu capu’

6:58. Dorm, k aia e ora de dormit. marilyn manson rade. Singura. Ca proasta, bineinteles (ultima afirmatie mi-o asum ca fiind o perceptie proprie si nestiintifica). Si logic ca ma trezeste din somn, si nu numai pe mine, insa colega cealalalta e mai timida..dar eu nu. Ii spun sa taca…invocandu-i numele. Si isi cere scuze. Dar in secunda 3 (in secunda 2 aproape adormisem eu) incepe iar sa rada. Ii dau optiuni: „dormi (sau stai draq si uita-te pe pereti, dar silentioasa)/ iesi pe hol (si razi ca proasta pana ai spasme si poate mori)/ te duci la doctor (adica din nordul Bucurestiului te muti in sud, la spitalul ala frumos din Berceni…aham,aham, Spitalul 9!)”.

Si iar s-a tzupalat, doamnelor si domnilor, salaca malilyn manshon pe mine, mi-a si zis ceva urat…iar eu mi-am augmentat nesimtirea si rautatea impotriva ei sugerand sondarea opiniei publice privind alternativele de care vorbeam (adica mai du-te tu la mamica’ta fix pe unde ai venit, ca iti facem cerere de zburat din camera daca mai ai plisc).

In scurt timp a adormit, a inceput sa sforaie usor chiar (talent obtinut in urma a 3 saptamani cand a avut nasul infundat [fratilor, i-am luat apararea aici!]. Iar la 8 a inceput sa ii sune alarma de la telefon- foarte eficienta: si eu si cealalta colega de camera ne-am trezit, iar marilyn manson doarme fara nici cea mai vaga treaba!

2 comentarii

  1. mihut said,

    Aprilie 18, 2007 la 4:02 pm

    Vrei un coleg de camera? prea tare fetelor!!!ce-mi place cand am dreptate:voi, fetele, nu puteti trai printre fete!!!u need us:P 😛 😛 muah

  2. nico said,

    Aprilie 18, 2007 la 11:25 pm

    Da’ ce, te-ai saturat de viata, de somn, de apa pe care ti-ai cumparat-o cu scopul egoist de a o bea-o tu, de spatiul tau, de lucrurile tale, de gandurile si experientele tale, de orice? Daca vrei sa te sinucizi, te primim, mai e si un pat liber! (Noi stam aici pentru ca suntem sigure ca ne vor declara eroine)


Lasă un răspuns

