Razboi pe fata cu marilyn manson

Stiti cum faci ca o vedeta sa se intoarca la tine, dupa ce ti-ai batut joc de ea? O suni dimineata si ii spui „de doua ore iti ascult muzica si mi s-a facut dor de tine”. Vedeta va fi sensibilizata, dar se va tine tare, asa ca se va certa cu tine pe messenger (pe care, by the way, nu stie sa si-l instaleze, cere ajutor). Tu ii vei spune adevarul: de fapt, mi-o trageam cu alta pe muzica ta, iar marilyn manson va ajunge iar la concluzia ei profunda: „sunt inconjurata numai de dobitoci” (de fapt, in fata are un perete, la fel si in stanga, in spate are un dulap si in dreapta are o masa…in conditiile in care iese din camin doar ca sa isi ia un pachet de tigari…nu prea vad de cine draq e inconjurata ea).Si cedeaza. Vine si o f**i iar, iti mai bati joc de ea (este o inferenta simpla: marilyn manson vine in camera si zice „iar m-am f***t cu dobitocul ala” si mai sta putin si incepe sa boceasca).

Probabil ca asa s-a intamplat din nou, pentru ca aseara a lipsit din camera, iar dimineata cand unii dormeau (nu dau nume), ea radea in pat (stiti continuarea cu „ca proasta”). Asa ca eu am tras o concluzie sensibila: NU II ESTE SOMN! Si am actionat in consecinta: trantit usa, cana pe masa etc, la comp nu stiu cum naiba s-a facut ca erau date boxele la maximum…ufff…ntz ntz. Apoi am inceput sa urlam una la alta 🙂 Ma simt implinita acum! Se anunta o zi extraordinara 🙂

P.s. in caz ca va place de d-l Cozmin Gusa… http://www.dailymotion.com/video/x1rd42_democratie-romaneasca

Lasă un răspuns

