marilyn manson cel….SURPRIZAAA!

Doamnelor si domnilor, stiu ca v-am tinut in mare suspans zilele astea cu evolutia talentatului, mult-prea-iubitului, fantasticului, de vis marilyyyyyyn mansooooooon!!, dar „ezicsta o esplicatie” („Ziiiii!!„): de mai mult de 7×24 (=168) ore, nu am mai vazut minunatie de fiinta! (Sper ca subintelegeti ca din cauza lacrimilor mele si-a revenit Lacul Herastrau la normal de ma poate chinui Xianub cu barca!!!).

DAR astazi am primit un telefon…tanananam…marilyn manson a dat dispozitii (si cand spun ca a dat dispozitii, nu glumesc, pentru ca nici nu a zis „te rog”, nici nu a intrebat daca pot sau vreau) sa ii pun cartea de alegator la tren, dat fiind faptul ca i s-a furat portofelul (cu adaugirea: „daca nu poti tu, sa se duca altcineva”).

Si eu, ca o fata buna cum sunt (si sa nu va mai aud cu „malefica”, „vrajitoare”, „cat de rea esti”, „evil”, „cruel” etc), o sa ma duc maine in gara sa depun minunatul act la norocosul tren.Numai ca, marilyn manson a tinut sa adauge ca trebuie sa ii spun mecanicului de tren ca trebuie sa dea actul persoanei din poza, numai ca acum e vopsita…doamnelor si domnilor, sper ca sunteti asezati si v-ati luat Aspacardinul (si ati dat si papagalului)…BLONDAAAAA!!!

Morala: iacata ca adevarul mai iese la iveala!

2 comentarii

  1. slam said,

    Mai 4, 2007 la 10:26 am

    wow, ce preocupata e de viitoru tarii…

    p.s. tot esti diabolica >:)

  2. nico said,

    Mai 4, 2007 la 8:01 pm

    Am si alergat sa fiu sigura ca prind trenul ala tampit sa ajunga pretiosul act la Minunatia Sa…am si sunat-o sa ii dau informatiile Domnitei…si TOT EU sunt diabolica?!


Lasă un răspuns

