OMfG!! it’s back!

Doamnelor si domnilor, empaticilor, dupa 2 saptamani fara o zi, baga-mi-as picioarele (si cu ajutorul dvs, domnilor, as putea sa intregesc peisajul), s-a intors marilyyyyyyyyyyyn mansooooooooooooooon…si are un blond d-ala de neam prost in cap, blond-portocaliu d-ala de care aveau brunetii manelistici care voiau sa fie la moda…

Si si-a facut o adevarata intrare…usa o tinem incuiata de doua ori de cand a plecat – asa ca banuiesc ca s-a ferit usa ca sa nu dea cu capul – si a batut cu pumnul – uimitoare forta pentru o fiinta care de obicei doarme de rupe la ora 10 – si eu am deschis usa cam 3 centimetri si ea a impins-o…si si-a introdus (ca sa nu zic „bagat”, ca de bagat IMI BAG EU PICIOARELE IN EA DE TREABA!!!) capatana aia tunsa foarte scurt si foarte blond-caramizie…

PLEC! (peste doua ore trebuia sa plec, da’ io plec ACUM!!!) …i’m sho shad and shmall:((((

2 comentarii

  1. Xianub said,

    Mai 9, 2007 la 8:20 am

    Te-a pupat?

  2. nico said,

    Mai 9, 2007 la 8:26 am

    OMfG..termina cu scarbosenii de genul asta!! Anyway, nu a zis nici macar „salut”..niciuneia


Lasă un răspuns

