Doamnemaicadomnului!

Domnii mei si doamnele mele, azi fiind mohorat afara si voind sa compensez, am vorbit despre una, despre alta, cu iubitul nostru marilyn manson. Ajungand la capitolul – pentru mine neutru, pentru ea sensibil- „facultate”, si-a adus aminte de mormanul de restante, printre care si de cursul de care v-am vorbit aici . marilyn manson al nostru era foarte siderat si confuz pentru ca nedreptatile se tin lant in facultate, plus ca nici feng shui-ul actual nu i-a augmentat karma. Problematica ce ii chinuia capsorul ala blond era legata in mod filosofic si metafizic de urmatoarea intrebare la care nu avea raspuns: „eu nu inteleg de ce am restanta la cursul ala, am fost la toate cursurile, am fost si la seminarii, am predat lucrarea de seminar, dar nu m-am prezentat la examen”.

Cum, doamneiarta-masipazeste-ma, se poate intampla asa ceva?!

Lasă un răspuns

