Tragedia lui marilyn manson

V-am povestit ca, prin definitie, marilyn manson este o fire de artist multilaterala. Adica si canta, si picteaza (mai ales pe burta proprie, cu pixul sau markerul si apoi foloseste domestos-ul ca gel de dus). Intrebarea „Ce face un artist cantacios fara cantece proprii, concerte si public?” ramane retorica, voi, doamnele si domnii mei, intelegand inferentele talentului acesta.

Luam in calcul manifestari de genul sariturilor prin camera, cu tocuri in picioare, strigand „Vreau sa cant, sa fiu vedeta!!!!” sau a introducerilor „eu sunt marilyn manson [ea isi spune numele adevarat, pseudonumele asta e preluat de la cineva care a spus despre ea ca ii e frica de ea „asa…cum ti-ar fi frica sa dormi cu Marilyn Manson”], solista de la X” (fie vorba intre noi, nimeni nu a auzit de X astia…). Acum imaginati-va in sufletelul lui shalacu’ malilyn manshon cand, ne cateva zile, a fost data afara din trupa X.

Io cred ca e vorba tot de sora geamana care isi tot baga coada…

12 comentarii

  1. tzro said,

    Iunie 5, 2007 la 10:31 am

    [?] N-am inteles nimic.

  2. Copilashu neprihanit said,

    Iunie 5, 2007 la 10:33 am

    .. ce rea esti… formatia „x” chiar era mishto, nu conteaza dak a auzit cineva de ei sau nu. si n-ar strica sa presari cateva merite, pe ici pe colo, ca altfel se pierde alura de kterink obiectiva si devine un fel d defulare frumos redactata. si nu am vrea asta, nu?

  3. nico said,

    Iunie 5, 2007 la 10:42 am

    Am zis ca e aproape necunoscuta si acum probabil ca va fi si mai necunoscuta, avand in vedere ca ea se cearta cu ei in fiecare zi, asa ei nu au mai suportat si i-au zis sa plece.
    Iar blogul asta a inceput fix doar ca defulare, k sa nu o dau cu capul de perete de fiecare data cand ma enerva, iar acum il continui doar la cererea publicului (eu deja m-am calmat…abia o mai simt in camera..)
    Iar noi, care stim de X, e din cauza basistului care ne e drag 😉

  4. nico said,

    Iunie 5, 2007 la 10:45 am

    @tzro : mai citeste o data
    Ideea generala era ca magnifica creatura a distrus si trupa din care facea parte. Are voce frumoasa si nush ce o sa faca X fara vocal. Blogul este despre “OMfG!…marilyn manson!” Am spus asta aici

  5. tzro said,

    Iunie 5, 2007 la 11:10 am

    Bine … atunci inimioara mea doreste, pe langa poza cu chipul magnificei fapturi (si corpul eventual), si un refren cu vocea-i mirifica. Daca se poate.

    Daca e buna de ceva … vocea, trupa, faptura .. poate promovam. 😉

  6. nico said,

    Iunie 5, 2007 la 11:20 am

    Sunt mai multe probleme:
    1. a fost data afara din trupa, adica cel putin pentru moment, nu poti promova vocea fara trupa sau invers
    2. ca sa fac asta, ar trebui sa vorbesc cu ea si eventual sa ii explic cum s-a ajuns la ea. Cum inca nu stie de blogul asta (dar va afla in momentul in care pleaca din camin), nu am cum.
    3. ironia este protectiva juridic. Daca as pune poza, nu as mai putea sa zic la ’shto in caz ca imi face voodoo legal, “da’ ce?te simti? ca poate nu e despre tine…”
    4.etc

  7. Copilashu neprihanit said,

    Iunie 5, 2007 la 11:41 am

    e baterist domle, nu basist… adik canta la tobe, nu la chitara bas… off, copiii din ziua de azi nu mai stiu nimic. de la dj tieso vi se trage…

  8. nico said,

    Iunie 5, 2007 la 12:15 pm

    iti dai seama cat de mult ma pasioneaza,nu?:)))
    da, ai dreptate, de la tiesto mi s trage… nu imi place, nu ma intereseaza, stiam de trupa de la d-l Q, am ascultat albumul o singura data in mod voluntar, restul fortata de circumstante…
    o sa ma scuzati pe mine..asa cum si noi o scuzam pe ea cand isi mai greseste numele de familie,astfel cai ii iese k e actrita si nu cantareata! 😉

  9. nico said,

    Iunie 5, 2007 la 6:10 pm

    Fac mea culpa ca am raspuns fara sa fiu antena cine e Copilashu neprihanit. Acum ca mi-am dat seama…inteleg de ce ii iei apararea : ’cause u want to f**k it! L-)

  10. tzro said,

    Iunie 6, 2007 la 7:11 pm

    soo … copilashul vrea sa fie „prihanit” de adorabila demoisela? 😀
    (dar nu de’asta am postat)

    Am postat pt ca ma intriga faza cu poza. Uite poza! Nu e poza. Traiasca poza. Pai ce facem aici? ne jucam cu retina publicului cititor. A inceput sa nu-mi mai placa.

  11. nico said,

    Iunie 7, 2007 la 10:25 am

    Just w8 😉

  12. alexandra said,

    August 8, 2008 la 3:07 pm

    idem1…………….nu am inteles nik


Lasă un răspuns

