FAQ by marilyn manson

  • In ce an suntem?
  • Eu ce cursuri am azi? / Eu ce examen am azi?
  • Cum ajung la gara de aici? (nici gara, nici caminul, nici autobuzele nu se schimba!)
  • Tu in ce an esti? (desi sta in camera cu tine din noiembrie..)
  • Credeti ca ceapa asta mai e buna? (mereu are o punga cu ceapa)
  • Pot sa fumez in camera? (intreaba asta cand a fumat deja jumate, iar tu te uiti la ea urat)
  • Imi (mai) dai si mie 50.000(rol) ?
  • Cunosc? (despre oricine ai vorbi si aude si ea, intreaba neaparat asta)
  • Cand mi-a venit mie ultima data ciclul? (neaparat trebuie sa stii asta, doar stai in camera cu ea)
  • Mi-ati vazut chilotii?
  • Vreti ceva de la chiosc? (chiar daca abia ai intrat in camera, cocosat de sacose de la cumparaturi)
  • La cat va treziti maine? (ca sa isi puna alarma cu juma’ de ora inainte sa te trezesti tu, sa mori de ciuda ca mai puteai dormi putin)
4 comentarii

  1. Cristian Roman said,

    Iunie 9, 2007 la 8:44 am

    Mai, dar pare o adevarata aventura sa traiesti cu specimene de astea… Ia sa-mi dai si mie o poza cu madam, ca sunt curios sa o vad pe marilyn manson autohton:P adevarul e ca e dusa tipa… daca ma mai gandesc si la faza cu cheile…=))

  2. tzro said,

    Iunie 9, 2007 la 9:19 am

    :)) cel mai reusit entry de pe Blog ..

  3. Son said,

    Iunie 22, 2007 la 12:35 am

    bah… mie knd imi vine ciclu ?? :-???
    =))))))))))))))

  4. nico said,

    Iunie 22, 2007 la 12:51 am

    Da’ colegi de camera n-ai k sa iti spuna?!


Lasă un răspuns

