marilyn manson cel terapeutic

In lunga sa experienta reflexiv – meditativa – metafizico – psihanalitico – transcedentala, marilyn manson a ajuns la concluzia ca daca ti se repeta in somn ceva, se intampla acel ceva. De obicei, in momentul in care ea deschide gura si zice „am ajuns la concluzia ca…”, tu dai ochii peste cap si oftezi „oh god, and here we go again”…insa azi am facut ochii mari cand am auzit propunerea de dupa concluzie : „vrei sa te hipnotizez ca sa slabesti?”; apoi a argumentat: eu asa am slabit 15 kg, mergand la dus si repetandu-mi ca slabesc in dus.

Aha. Programari la camera …. cu 10 la urma.

P.S. Sugera si sa inregistram materia pentru examenul de maine cu reportfonul si sa ascultam cat dormim…Maiiiii, cred ca de asta a dormit ea week-end-ul asta in acest hal: vineri seara de la ora 23 pana sambata la 15:30; sambata seara de la 0 pana azi la 14:30…

3 comentarii

  1. slam said,

    Iunie 10, 2007 la 6:00 pm

    omlette du… fromage… omlette du… fromage… 😉

  2. nico said,

    Iunie 10, 2007 la 6:37 pm

    🙂 🙂 cat de tare!

  3. johny bravo said,

    Septembrie 14, 2007 la 2:28 pm

    eu cred ca exagerezi. asa ceva nu se poate.


Lasă un răspuns

