eu…hipnotizata

Bre, cand omul are examen nasol, se pune pe citit…adica..sta si bugineste prin camera de camin cu pauze de aer pe scarile caminul. In rest, petrecere de voie cu marilyn manson. Adica rasfoit de foi, schimb de cursuri, cate o privire, chestii-trestii. Pana ce se produce o apropiere extraorinara si incepem sa vorbim. Parea batuta in cap (de soare, logic) ca de obicei, dar parca mai putin; in sensul ca daca ii explicai de ce aia asa si cealalta altfel, parea sa inteleaga. Ba chiar am si glumit amandoua.

Apoi a plecat sa isi ia pachetul de la gara si s-a oferit sa imi ia ceva. Ok, sandvis. Ok, nu imi da bani, ca am. Cand se intoarce, nu am avut bani, nu ti-am mai luat, dar iti fac sandvisuri cu ce mi-a trimis mama. Mi-a dat si o piersica chiar. Ma simteam chiar vinovata. Poate sunt eu superficiala atunci cand e vorba de ea. Poate nah…am gresit. Poate…poate…

Si cum gandeam eu asa cu pixul in mana si cursurile pe genunchi, vine serioasa spre mine, ma priveste in ochi si ma intreaba pe cel mai serios ton din lume: Esti sigura ca suntem in 2007? Ca mie mi-a disparut un an din viata in cazul asta!
😐

4 comentarii

  1. Xianub said,

    Iunie 11, 2007 la 6:50 pm

    Hai că MM e simpatica! Prosta, dar simpatica! 🙂

  2. nico said,

    Iunie 11, 2007 la 6:56 pm

    Sigur, cineva care e convins ca a venit bau-bau si i-a papat un an din viata sau ca toata lumea o minte ca e 2007, e foarte simpatic!

  3. slam said,

    Iunie 11, 2007 la 7:14 pm

    Cea care s-a purtat frumos cu tine si ti-a dat piersica este (nimeni altcineva decat) sora ei geamana !! O hipnotizeaza, o lasa asa in transa, si ii ia locul. Se poate sa o fi tinut hipnotizata tot anul 2006 si saraca s-a trezit in 2007 crezand ca e 2006…
    Sau poate eu o iau rara ca am maine examen si nu inteleg nimica din materia asta…asta… omlette du…………. 8-}

  4. johny bravo said,

    Septembrie 14, 2007 la 2:14 pm

    tare aia cu omlette du…! :)))


Lasă un răspuns

